Catalunya també pateix les conseqüències de Gloria
Un home ha desaparegut i hi ha perill de desbordament de rius i rieres.
Al delta de l'Ebre el mar ha entrat quilòmetres terra endins. Ha inundat milers d'hectàrees d'arrossars i ha destrossat camins i infraestructures. No s'havia vist mai que afectara una extensió tan gran, amb una tercera part dels camps totalment negats.
I és que el temporal Gloria està afectant tot Catalunya, de sud a nord. A les comarques de Girona estan molt pendents de les crescudes dels rius i rieres. Algunes vies ferroviàries s'han vist afectades per les inundacions, cosa que ha obligat a interrompre la circulació de trens, tant de rodalies com de l'AVE, entre Barcelona i Girona. Els comerços de Girona es preparen per al possible desbordament del riu Onyar.
Gloria ha deixat a Catalunya més de 200 litres de precipitació acumulada. Però a més de les intenses pluges, el temporal ha portat també un fort vent i un gran onatge. Un home ha desaparegut en caure a la mar, a Palamós, i el mal oratge dificulta ara que el puguen localitzar.
També a Mallorca continuen buscant un jove que ha desaparegut mentre feia barranquisme a Sóller.
Més llegit
-
El valencià Guitarricadelafuente estrena "La nieve", el tema musical principal de ‘La bola negra’
-
INTERACTIU | Consulta quant ha plogut en l’episodi de precipitacions torrencials a la rodalia de València
-
Controvèrsia sobre l'enviament de l'ES-Alert: el Consell afirma que es va enviar quan es va detectar risc de desbordaments, mentre que l'oposició critica el retard
-
Tensió en el trasllat dels migrants des de les platges de Ceuta cap al nou campament del port
-
Detenen una dona de 47 anys per matar a punyalades un home a Requena
-
L'empresa pública espanyola Navantia entrega una patrullera al Marroc