Castelló de la Plana prohibeix el bany a les platges del Pinar i del Gurugú per la presència d'aigües fecals
L’Ajuntament assegura que es deu a les fortes pluges del cap de setmana i no per cap abocament irregular
L'Ajuntament de Castelló de la Plana ha informat de la prohibició del bany a les platges del Pinar i del Gurugú per prevenció i seguretat. La regidora de Turisme, Arantxa Miralles, ha explicat que el tancament d'aquestes dues platges és conseqüència de les fortes pluges registrades el cap de setmana, que han arrossegat fins a la mar aigües —sense tractar— aigües fecals.
"Com els valors contaminants no són molt alts, tot apunta al fet que les platges es podrien reobrir al bany dimecres, sempre que la Conselleria de Sanitat ho autoritze després d'avaluar els resultats. Per tant, almenys durant el dia de hui no està permés el bany", ha subratllat la regidora.
D'aquesta manera s'ha procedit a hissar en totes dues platges la bandera negra —no apta per al bany— al costat de la bandera roja, així com a arriar la bandera blava facilitant tota la informació des de les postes a la població sobre la situació. "Hem comprovat que no hi ha hagut cap abocament estrany a les platges", ha afegit la regidora de l'àrea. Pel que fa a la platja del Serradal, aquesta sí que és apta per al bany.
Més llegit
-
Borja Sémper anuncia que té càncer i tindrà menys presència pública
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
Un detingut per atacar un kebab eleva a 9 els arrestats pels aldarulls a Torre Pacheco
-
Com es fa... 'Fora de cobertura'
-
Quaranta cuiners de paelles valencians intentaran colar el seu plat en el certamen de Sueca
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines