Castelló celebra per primera vegada el nou any xinés
La festa té com a objectiu fusionar les dues cultures, tenint en compte l'increment de la població xinesa a les comarques de Castelló.
Castelló de la Plana celebra aquest dissabte el nou any xinés per primera vegada amb tota una sèrie d'activitats. L'Associació Cultural Xinesa a Castelló i l'ajuntament són els organitzadors d'aquesta jornada intercultural que té lloc a la plaça de Santa Clara.
La festa té com a objectiu fusionar les dues cultures, tenint en compte l'increment de la població xinesa a les comarques de Castelló, una colònia de més de 3 mil persones, que gestionen al voltant de 300 negocis.
Al llarg de tot el dia, se celebren balls i danses tradicionales xineses, així com la cerimònia del te que es fa en un envelat instal·lat en aquesta plaça de Castelló. A més, es podrà participar en la lectura d'un poema xinés, una desfilada, manualitats i jocs infantils. Els veïns i veïnes podran també conéixer la singularitat de la caligrafia i els ideogrames xinesos mitjaçant una sèrie de tallers.
L'associació de la Xina a Castelló vol, així, promocionar la cultura d'aquest país a les comarques de Castelló. Al mateix temps, anuncien el repte d'establir ponts d'unió entre les delegacions empresarials xineses i els empresaris locals, preferentment del sector de la ceràmica industrial.
Més llegit
-
L'operadora de l'112 que treballava el dia de la dana davant de la jutgessa: "Em vaig sentir molt sola"
-
Un pacient de 44 anys, aïllat per ràbia a l’UCI d’un hospital valencià, després de la mossegada d’un gos a Àfrica
-
Trump prohibeix l'entrada als Estats Units a ciutadans de dotze països i en limita la d'altres set
-
Un professor d'Oriola comparteix l'examen d'història de la PAU vint minuts després d'haver començat la prova
-
Detenen un matrimoni a Alacant acusat de conviure dos mesos amb el cadàver de l’home que els acollia
-
Quatre morts a Màlaga, entre ells un agent de la Policia Nacional, en xocar després del robatori amb l'agent que tornava a casa