La pressió veïnal a Castell de Castells atura la construcció d'un pont que anava a aïllar la població
La localitat anava a estar incomunicada huit setmanes per les obres de la CV-720 planificades per la Diputació d'Alacant
A partir de dilluns, la construcció d'un pont anava a deixar pràcticament incomunicat el municipi de Castell de Castells (Marina Alta) deixant obert un desviament, ja construït, només tres hores al dia i, excepcionalment, per a atendre les urgències i la visita del metge.
La pressió social d'un veïnat, que veia com les obres impedirien el desenvolupament de l'activitat a la població i que ha qualificat la situació de "desastre", ha aconseguit que s'arribe a un acord amb la Diputació d'Alacant i que se suspenguen sine die les obres planificades.
Les obres de la CV-720 per a construir un pont al riu Gorgos deixaven com a alternativa una via de terra que només anava a estar oberta tres hores al dia: als matins, de 7:30 a 8, i a les vesprades, de 15 a 16 hores i de 17:15 a 18:15.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
Feijóo i Mazón parlaran este diumenge per a “analitzar el context polític de la Comunitat Valenciana”
-
Les associacions de víctimes de la dana es concentren davant del Palau de la Generalitat
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
-
Mazón compareixerà demà per a informar del seu futur polític després de parlar diverses vegades amb Feijoó