Canet d’en Berenguer tanca la platja de nit per “preservar” la salut del veïnat i dels visitants
La mesura extraordinària entra en vigor aquest dimarts a la nit i farà tancar la platja de les 0:30 hores a les 6:00
Canet d’en Berenguer tancarà la platja de les 0:30 hores fins a les 6 del matí, per poder “garantir la seguretat i la salubritat pública”. Així s'arreplega en el decret d'alcaldia, que entra en vigor aquest dimarts a la nit.
Segons avança l’Ajuntament en un comunicat, els motius que han portat l'equip de govern a prendre la decisió estan relacionats amb la incidència acumulada, “que, malgrat el descens, continua sent preocupant”, tal com explica l'alcalde, Pere Antoni Chordà. Així, amb l'objectiu d'evitar majors contagis i preservar la salut del veïnat i dels visitants, el govern local ha considerat “necessari restringir l'accés a la platja”.
El tancament anirà acompanyat d'un reforç del dispositiu policial, amb més agents a la zona de la platja.
Canet se suma a Cullera, que des de dilluns passat té decretat el tancament de totes les platges del municipi durant la nit per evitar aglomeració de persones i botellot.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Avís taronja per vent molt fort a l'interior i el litoral de Castelló per a dissabte
-
Espanya prohibix criar aus a l’aire lliure davant de l’augment del risc de grip aviària
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Rosalía il·lumina València amb la presentació de ‘Lux’
-
La Gossa Sorda reivindica la solidaritat i la lluita col·lectiva per a sobreviure en ‘A tornallom’