Camarero avança que diumenge tornaran a eixir voluntaris des de la Ciutat de les Arts
Sobre les queixes d'alguns voluntaris que pensaven que els portaven al centre comercial Bonaire a netejar les botigues, la consellera ha matisat que "és un punt de trobada i coordinació perquè Protecció Civil els porte als municipis".
La vicepresidenta de la Generalitat i consellera de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge, Susana Camarero, ha que explicat que s'han posat en marxa cent autobusos per a portar els voluntaris des de Ciutat de les Arts i les Ciències als municipis afectat per la DANA.
Segons ha dit, s'espera que este matí es traslladen 6.000 dels 12.000 voluntaris i els altres es desplaçaran a mesura que tornen els autobusos en diferents torns. Els primers que han eixit tornaran a les dos de la vesprada. De totes maneres, la consellera ha avançat que "demà (diumenge) tornaran a eixir novament autobusos amb voluntaris i anirem dia a dia en la presa de decisions".
Camarero ha recalcat que és important que el voluntariat "estiga ordenat" per a deixar treballar els serveis d'emergència. "Als voluntaris els donem material adequat perquè els que van des de sa casa amb una granera es trenca en la primera palada i ací estem donant el material que necessiten, material de protecció i, fins i tot, les samarretes per a ser identificats".
La consellera també ha especificat que en els municipis on arriben els arreplega Protecció Civil i els Serveis d'Emergència i els indiquen en quin punt han d'estar i quin treball han de fer. "Per tant, està tot perfectament organitzat i esta manera és útil per a ajudar en estos moments tan complicats".
Bonaire és un punt de distribució de voluntaris de Protecció Civil
Sobre la polèmica i queixes d'alguns voluntaris que pensaven que els portaven al centre comercial Bonaire a netejar les botigues, la consellera ha matisat que "els voluntaris no van a Bonaire, sinó que és un punt de trobada i coordinació perquè Protecció Civil els porte als municipis".
Més llegit
-
Mazón compareixerà hui per a informar del seu futur polític després de parlar diverses vegades este diumenge amb Feijóo
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Les associacions de víctimes de la dana es concentren davant del Palau de la Generalitat
-
Polèmica a Bellreguard per un presumpte cas de sobrecostos en la compra de productes de neteja i asfalt
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
Troben mort un britànic de cinquanta anys en un carrer de Xàbia