La calor remet i només els Ports estan en avís roig
Una quinzena de municipis, sobretot de la Ribera Alta, estan en avís per risc intermedi
Els Ports se situa este dijous en l'avís roig de la Conselleria de Sanitat, ja que comença a remetre el pic de calor que hem patit els últims dies. És l'única comarca que té l’avís màxim dels que decreta la Generalitat per a advertir la població dels riscos que poden implicar les altes temperatures en la salut, especialment en la dels col·lectius més vulnerables. A més, una quinzena de localitats, principalment de la Ribera Alta, estan este dijous en alerta taronja.
El màxim nivell de Sanitat per risc de calor afecta el Forcall, la Mata de Morella, Olocau del Rei, Palanques, la Todolella, Villores i Sorita.
A més, la Conselleria ha decretat el nivell intermedi per risc de calor a:
- Els Ports: Cinctorres.
- L'Alt Maestrat: Vilar de Canes.
- La Ribera Alta: Antella, Gavarda, Alcàntera de Xúquer, Beneixida, Càrcer, Castelló, Cotes, l'Énova, la Pobla Llarga, Manuel, Sant Joanet, Senyera i Sumacàrcer.
Per la seua part, l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) situa l'interior nord de València en avís groc per màximes que poden arribar als 36 °C. L'avís afecta el Racó d'Ademús, on es recomana que estiguen atents i que es mantinguen informats de l'última hora meteorològica.
Més llegit
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 30 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Sueca - Literat Azorín guanya el ninot indultat de les Falles 2026
-
Espartero - Ramón y Cajal, millor falla infantil de la Secció Especial
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?