Troben en un terrat la dona desapareguda dijous a Llucena
Els bombers l'han localitzada en estat "molt dèbil" i han mobilitzat mitjans sanitaris per atendre-la
El dispositiu de cerca de la dona de 56 anys desapareguda dijous al terme de Llucena (Alcalatén) l'ha localitzada aquest matí al terrat d'un edifici. La dona es troba en estat "molt dèbil" i els bombers han mobilitzat mitjans sanitaris per atendre-la.
Aquest divendres, un helicòpter del servei d’emergències de la Generalitat i una unitat canina de Protecció Civil, es van unir als equips de bombers, bombers forestals i guàrdies civils per a tractar de trobar alguna pista del parador dona, que va desaparéixer dijous i no responia a les contínues telefonades dels familiars.
Els mitjans aeris van buscar-la per les sendes de difícil accés i els cingles, mentre que la resta d’equips humans van fer un rastreig per terra per a intentar localitzar la desapareguda, atés que després d’eixir a passejar el gos dijous passat, cap a les deu del matí, li van perdre la pista.
Més llegit
-
Borja Sémper anuncia que té càncer i tindrà menys presència pública
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
Com es fa... 'Fora de cobertura'
-
Quaranta cuiners de paelles valencians intentaran colar el seu plat en el certamen de Sueca
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
Trobar allotjament per al nou curs: una odissea per als estudiants, amb negoci pel mig