Busquen l’autor del tir que va matar un home a Manises
La policia estableix un dispositiu per a localitzar la apersona que va disparar i va fugir a peu del lloc dels fets
La Policia busca l’autor del tir que va acabar amb la vida d’un home a Manises aquest dilluns per la nit. Tot apunta que l’agressor va fugir a peu del lloc dels fets, que van passar al carrer Torrent d’aquesta localitat de l’Horta Sud cap a les 21:30 hores de la nit.
Ara per ara es desconeix què va motivar l’agressió, encara que sembla un homicidi. No ha transcendit ni la identitat ni la nacionalitat de cap dels implicats. Segons el diari Levante-EMV, el tiroteig va tindre lloc en una casa ocupada de manera il·legal, on la víctima vivia des de feia unes setmanes, juntament amb un altre home i dos menors.
Les forces de seguretat han establit un dispositiu de cerca per a tractar de localitzar l'autor del tret i aclarir les causes del succés.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
La vaga de Metrovalència i el Tram d’Alacant tindrà entre el 75% i el 80% de servicis mínims: consulta els horaris definitius durant Falles
-
Bernabé convida Catalá a convocar una junta de seguretat si vol solucionar l’arribada dels trens de Rodalia a València
-
L'incendi d'un camió talla 45 minuts l'A-7 a Paterna (Horta Nord) cap a Barcelona i causa una cua quilomètrica
-
Divendres assolellat i cap de setmana estable, però fresc, amb un episodi de pluges dèbils i disperses dissabte
-
Els preus del dièsel i la gasolina es disparen amb la pujada més gran en quatre anys