Troben mort el ciclista desaparegut des de diumenge a Borriol
Diverses dotacions de bombers, un helicòpter i la unitat canina havien participat en les tasques de recerca
Els serveis d’Emergències han trobat este dilluns el cos sense vida del ciclista desaparegut des de diumenge a la vesprada a la zona de la Pedra, a Borriol (Plana Alta). Segons havia informat este matí el Consorci Provincial de Bombers de Castelló a través de les xarxes socials, l’home va eixir diumenge de vesprada i no havia tornat.
El dispositiu de recerca de l’home constava d’una dotació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, una Unitat de Rescat de Muntanya —depenent del Consorci—, un helicòpter de rescat de la Generalitat, la Unitat Canina de Protecció Civil, dos unitats de Bombers Forestals de la Generalitat i una unitat de comandament.
Més llegit
-
Una caiguda mundial en el núvol d'Amazon provoca fallades massives en diverses plataformes i els pagaments amb targeta
-
La Fúmiga no farà més concerts de comiat al Roig Arena i al Palau Sant Jordi
-
Assalt en el Museu del Louvre: encaputxats roben nou joies de la col·lecció de Napoleó i l'emperadriu Josefina
-
Dos accidents multipliquen els embossos habituals en hora punta amb congestions a l'accés a València des de l'A-7 i la V-30
-
Consum obri un expedient sancionador a una promotora de festivals per pràctiques abusives
-
Un comerciant convertix la cara d’un lladre en xapes que s’esgoten en hores a València