‘Burrifòrnia’, el festival que trasllada Borriana a la Califòrnia dels 50
El surf clàssic és el protagonista d’aquestes jornades que inclouen concerts, tallers i més.
El festival Quasimoto Surf’s Up, també conegut com a ‘Burrifòrnia’, congrega aquest cap de setmana els amants del surf clàssic a Borriana. Es tracta d’una modalitat que vol reivindicar els orígens d’aquest esport que va sorgir en la dècada dels 50 a Califòrnia i que s’ha arribat a convertir en contrast amb les tècniques més modernes.
L’estil d’aquest tipus de surf evita els artificis, i abraça des de la música surf instrumental, com Dick Dale o Rinkwray, fins a la fabricació de les planxes de manera artesanal. Perquè el surf, a més de ser un esport aquàtic, és un estil de vida i per això aquest festival de la Plana Baixa inclou concerts, projeccions, tallers i un mercat amb tot tipus de complements per anar a l’última moda.
Més llegit
-
La campanya de vacunació començarà el 28 de setembre a la Comunitat Valenciana
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
El valencià Guitarricadelafuente estrena "La nieve", el tema musical principal de ‘La bola negra’
-
INTERACTIU | Consulta quant ha plogut en l’episodi de precipitacions torrencials a la rodalia de València
-
Conclou el trasllat de migrants de Ceuta cap al campament del port i més d'un miler retorna a les platges en no tindre plaça
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València