Bunyol suspén la Tomatina de 2021
L'Ajuntament de Bunyol ha anunciat la suspensió de la Tomatina de 2021. En qualsevol cas, ha anunciat també que prepara novetats digitals amb la finalitat de "mantindre viu l'esperit" de la batalla més pacífica i coneguda en tot el món. És el segon any consecutiu que Bunyol suspén la seua festa més internacional, al mes d'agost.
La regidora de Turisme i Tomatina, María Valles, ha emfatitzat la necessitat de ser prudents i ha deixat clar que cal esperar per "a celebrar-la en plenitud". El consistori afig, a més, que les noves tecnologies permeten, a través de multitud d'eines, "no sols connectar les persones que anhelen la celebració de la Tomatina, sinó que a més es bolquen a conservar els valors d'una festa que és aglutinadora, tolerant i alegre".
L'any passat l'Ajuntament va aconseguir la implicació de molts ciutadans de tot Espanya quan va llança un repte a través de les xarxes socials.
Més llegit
-
El jove a qui van trobar mort a sa casa de Benicarló va faltar per causes naturals
-
“Make Spain Great Again”: la polèmica per la gorra de Ferran Torres arriba a la Casa Blanca
-
Decreten avís roig dijous, punt àlgid de l'onada de calor, al litoral sud de València i Alacant, on es poden superar els 45 °C
-
Ford i Geely arriben a un acord de col·laboració conjunta en la planta d'Almussafes
-
Les comissions falleres refusen el tercer dia d'Ofrena en no arribar a una majoria suficient
-
Arriba el Pla Auto+: fins a 4.500 euros per comprar un turisme elèctric de fins a 35.000 euros i fabricat a Europa