Els botellots a la plaça del Cedre de València continuen el primer cap de setmana sense toc de queda
Els veïns i veïnes de la zona denuncien el soroll i la brutícia que ocasionen els botellots persistents, així com la falta d'acció policial
La desaparició del toc de queda ha implicat que els botellots que es formen de manera contínua a la plaça del Cedre, a la zona de Blasco Ibáñez de la ciutat de València, s'allarguen durant tota la nit.
En aquest primer cap de setmana amb llibertat de mobilitat nocturna alguns residents han denunciat a À Punt NTC a través de les xarxes socials com continuen perdent hores de descans a causa de la música alta, els altercats i l'acumulació de fem als carrers.
Molts d'ells demanden que la policia actue de forma més inflexible en aquestes concentracions de persones, que en la majoria de les ocasions no porten mascareta ni respecten la distància social.
Més llegit
-
L’activista valenciana Emilia Nacher relata en À Punt les tortures patides després de la intercepció de la Flotilla cap a Gaza
-
L'aprenentatge de llengües retarda l'aparició de malalties cognitives
-
L'alcaldessa de Torrent va dir a Mompó a les 18 h que s'havia desbordat el barranc de l'Horteta i a Argüeso a les 19 h que hi havia un mort
-
Condemnen a tres anys i mig de presó el capità del vaixell naufragat a Indonèsia en què van morir quatre valencians
-
El professorat enceta este dilluns la tercera setmana de vaga indefinida
-
Les infeccions sexuals es disparen entre els majors de seixanta anys