Els botellots a la plaça del Cedre de València continuen el primer cap de setmana sense toc de queda
Els veïns i veïnes de la zona denuncien el soroll i la brutícia que ocasionen els botellots persistents, així com la falta d'acció policial
La desaparició del toc de queda ha implicat que els botellots que es formen de manera contínua a la plaça del Cedre, a la zona de Blasco Ibáñez de la ciutat de València, s'allarguen durant tota la nit.
En aquest primer cap de setmana amb llibertat de mobilitat nocturna alguns residents han denunciat a À Punt NTC a través de les xarxes socials com continuen perdent hores de descans a causa de la música alta, els altercats i l'acumulació de fem als carrers.
Molts d'ells demanden que la policia actue de forma més inflexible en aquestes concentracions de persones, que en la majoria de les ocasions no porten mascareta ni respecten la distància social.
Més llegit
-
Un accident amb set vehicles implicats i huit ferits obliga a tallar l’A-7 a Castalla
-
Ford fabricarà dos vehicles elèctrics per a Europa en plantes de Renault
-
La jutgessa de Catarroja torna a citar a declarar l’excap de gabinet de Mazón el 12 de desembre
-
À Punt emet este dimarts la primera entrevista al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca
-
Detingut un home per amenaçar viatgers amb un ganivet en una estació del metro a Burjassot
-
Brussel·les obri una investigació a Google per usar continguts en línia per a entrenar la IA