Biar, Culla o Bocairent: els llocs que hem redescobert durant el confinament
Els mesos de confinament han servit perquè molta gent descobrisca els espais naturals i paratges d'interior que ofereix la Comunitat Valenciana
Les restriccions de mobilitat a la Comunitat Valenciana han impedit fer turisme fora de les fronteres. Per això molta gent ha apostat per a explorar l'interior del territori. Les oficines de turisme han comprovat com creixien les visites guiades i en molts espais naturals se n'ha hagut de controlar l'aforament.
Per províncies, a Castelló ha destacat especialment Morella, seguida per Culla i tota la zona del Penyagolosa. A València els llocs més visitats han sigut Ontinyent, Bocairent i tota la zona de la Vall d'Albaida. I a Alacant les visites més demandades han sigut a Guadalest, Biar i Banyeres de Mariola.
Amb el redescobriment del territori d'interior han retornat també altres propostes d'oci que s'adeqüen millor a les mesures de seguretat establides fins a l'actual alçament del tancament perimetral, com el senderisme, tasts de vi i visites guiades. La tendència segons els experts, sembla que continuarà.
Més llegit
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Moren tres banyistes a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
-
Els senyals de trànsit s'adapten als nous temps
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
30.06.2025 | A la fresca
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
29.06.2025 | Amunt i avall | Tercera Part