Biar, Culla o Bocairent: els llocs que hem redescobert durant el confinament
Els mesos de confinament han servit perquè molta gent descobrisca els espais naturals i paratges d'interior que ofereix la Comunitat Valenciana
Les restriccions de mobilitat a la Comunitat Valenciana han impedit fer turisme fora de les fronteres. Per això molta gent ha apostat per a explorar l'interior del territori. Les oficines de turisme han comprovat com creixien les visites guiades i en molts espais naturals se n'ha hagut de controlar l'aforament.
Per províncies, a Castelló ha destacat especialment Morella, seguida per Culla i tota la zona del Penyagolosa. A València els llocs més visitats han sigut Ontinyent, Bocairent i tota la zona de la Vall d'Albaida. I a Alacant les visites més demandades han sigut a Guadalest, Biar i Banyeres de Mariola.
Amb el redescobriment del territori d'interior han retornat també altres propostes d'oci que s'adeqüen millor a les mesures de seguretat establides fins a l'actual alçament del tancament perimetral, com el senderisme, tasts de vi i visites guiades. La tendència segons els experts, sembla que continuarà.
Més llegit
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi declarat en una zona de difícil accés a Polop
-
L'informe PISA situa els alumnes de la Comunitat Valenciana a la cua d'Espanya en competències en matemàtiques, ciències i lectura
-
Tempestes i descens tèrmic per a deixar enrere la calor d'estiu
-
À Punt retransmet en directe les Festes de la Mare de Déu de la Salut d’Algemesí
-
Avís taronja per màximes de 40 graus este dimarts al sud de València