Biar administrarà una tercera dosi al veïnat del 78 després d'injectar per error sèrum en 12 d'ells
Després de consultar amb Salut Pública i, com que no es coneix la identitat dels ciutadans que van rebre el sèrum, tots hauran d'inocular-se una dosi de reforç aquest divendres
El centre de vacunació de Biar (Alt Vinalopó) ha tornat a citar aquest divendres els veïns (del municipi i d'altres de la zona) que a primers de juliol haurien d'haver completat la pauta de vacunació per haver inoculat per error sèrum a 12 d'ells en lloc de la vacuna de Pfizer-BioNTech segons ha pogut saber À Punt.
El personal del centre de salut de la població s'adonà, en comprovar els excedents al final de la jornada, que s'havia administrat sèrum i no la vacuna a 12 dels veïns nascuts l'any 1978 (43 anys) que aquell dia estaven citats. La identitat de les persones que reberen el sèrum es desconeix.
Després de consultar amb Salut Pública i epidemiologia els afectats podran vacunar-se voluntàriament 21 dies després d'aquesta accidentada segona dosi per tal d'evitar "una possible infraprotecció" dels ciutadans contra el SARS-CoV-2.
En cas de decidir vacunar-se, les 12 persones a qui van injectar el sèrum per error, ara rebran la segona dosi. La resta, una tercera de reforç que, segons Sanitat, està avalada pels estudis clínics i que no suposa cap problema per a la salut.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part