Betxí reivindica l'agroecologia el Dia de l'Alimentació
La Fundació Novessendes i l'Horta del Rajolar llancen la campanya Llaurant un futur sostenible, en defensa de la sobirania alimentària i els projectes ecològics locals
“Conrear de manera sostenible no paga la pena a Castelló”. Aquest és el provocador lema de la campanya Llaurant un Futur Sostenible, creada per la Fundació Novessendes i l'Horta del Rajolar, un terreny de cultiu ecològic d'hortalisses que està a Betxí (Plana Baixa).
L'estratègia de la campanya és visibilitzar projectes agraris respectuosos amb l'entorn que es desenvolupen a la província de Castelló. La campanya ha començat aquest dissabte, Dia Mundial de l'Alimentació i estarà activa fins a finals de maig. Durant aquest període, es realitzaran accions a les xarxes socials i esdeveniments presencials diversos.
La campanya, finançada per la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica treballa amb els objectius de desenvolupament sostenible marcats per Nacions Unides mitjançant l’Agenda 2030. La Fundació Novessendes vol posar en valor projectes on es conrea d'una forma sostenible i respectuosa la terra i que fomenten tant la dignitat dels qui conreen com dels qui compren. A més, vol potenciar un consum de proximitat, on persones productores i consumidores eviten intermediaris abusius i transports contaminants.
L'organització també impulsa formacions a agricultors i agricultores locals, xerrades en col·legis per a sensibilitzar sobre l'agricultura sostenible i trobades amb la ciutadania.
Més llegit
-
Detenen tres xics de 14 i 15 anys per violar una companya de l'institut a València
-
Ricardo Caballer bat el rècord Guinness en disparar a Las Vegas la mascletà més gran del món
-
Tallen l’AP-7 a Moncofa per dos accidents en què s'han vist implicats tres vehicles i dos camions
-
Yolanda Díaz anuncia que no serà candidata de Sumar en les pròximes eleccions generals
-
El govern espanyol publica els arxius desclassificats del 23F: ja es poden consultar
-
La protesta dels taxistes col·lapsa diverses zones de València i embossa l'entrada per la pista de Silla
Més vist
Més escoltat
-
24.02.2026 | 90 minuts
-
24.02.2026 | Cadena de valor | “EL VALOR DEL MARKETING MEDITERRANI”: MARKETING I EMPLEABILITAT
-
24.02.2026 | ContrÀpunt
-
Capítol 1: La IA ja és ací: com està canviant la manera de fer marketing
-
24.02.2026 | "Nutrició", amb Clara Llorens | Mites i beneficis del café
-
24.02.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part