Benicàssim assola l’última estructura sense construir en primera línia de platja
Ara es projecta un hotel, que ampliarà l'oferta turística al municipi
Benicàssim (Plana Alta) diu adeu a l'estructura abandonada que ha estat durant més de 50 anys a la platja d'Heliòpolis. És l'última parcel·la en primera línia de platja sense construir del litoral de Benicàssim, i ara s'hi projecta un hotel que ampliarà l'oferta turística al municipi.
Des de l'any 1971, l’esquelet de ciment ha format part del paisatge de primera línia de la localitat i ara, 50 anys després, ha arribat el moment de demolir-lo. Tal com ha explicat el regidor d’Urbanisme, Carlos Díaz, s’ha fet una modificació en el pla general i s’ha qualificat com un terreny hoteler, amb la condició que una planta completa serà d’estacionament de vehicles d’ús públic.
Els permisos per a enderrocar-lo han arribat ara però, segons els grups ecologistes, no s'ha triat el moment correcte, ja que l'estructura tenia una colònia de cria de falcies comunes que hi covaven. Miquel Tirado, membre del grup Au d'Ornitologia, ha assegurat que l’acció es una “il·legalitat absoluta” de què l’Ajuntament és coneixedor.
Més llegit
-
Quaranta detinguts i un menor denunciat per violació en la nit de Sant Joan a València, amb 75.000 persones a les platges
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Fins quan serà festiu el 24 de juny a la Comunitat Valenciana?
-
L'onada de calor deixa màximes de 39,6 °C a Anna i la segona nit de Sant Joan més càlida de la sèrie històrica
-
Begoña Gómez entrega el passaport al jutjat per orde del jutge Peinado
-
Troben el cadàver d'un home a l'aparcament d'un centre comercial de Xàtiva dins d'un cotxe que no era seu