Baleària descarrega tots els vehicles i prepara el reflotament del ferri de Dénia
La naviliera ha comunicat que es duran a terme les labors d'estabilització del vaixell.
La naviliera Baleària i l'empresa de reflotament Ardentia Marine han pogut descarregar al llarg d'aquest dimecres els vehicles dins del ferri ràpid Pinar del Río, que va encallar divendres a la nit a l'escullera del port de Dénia (Marina Alta).
Els cotxes s'han descarregat amb una grua, en intèrvals de sis minuts aproximadament, i després s'han traslladat al pàrquing de l'estació marítima, on els passatgers els podran arreplegar en estar avisats. Durant tota la vesprada han treballat de forma ininterrompuda.
Una vegada descarregats tots els vehicles de la bodega del ferri, es duran a terme les labors d'estabilització del vaixell i la preparació per al reflotament, segons el pla previst per la naviliera.
Més llegit
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Carmen Prades tanca una ofrena de rècord amb un clar missatge de pau
-
El món faller obri la porta a una tercera sessió de l’Ofrena
-
Imputen quatre sanitaris per la mort d’una xiqueta de dotze anys de Jérica per peritonitis purulenta el 2023
-
Ferit greu un xiquet de dos anys que va caure del balcó d'un edifici a Catarroja
-
Catalá indica que el debat sobre l’Ofrena, els envelats i la taxa turística s'haurà d'abordar el dia 20