Baldoví es vacuna amb AstraZeneca
El diputat de Compromís al Congrés dels Diputats ha rebut la primera dosi dins de la franja d’edat que li correspon
El portaveu de Compromís al Congrés dels Diputats, Joan Baldoví, s’ha vacunat aquest dimecres de vesprada amb la primera dosi del fàrmac d’AstraZeneca.
Ho ha fet al Casal Fester d’Alzira i després de rebre el missatge del seu departament de salut per a vacunar-se dins de la franja d’edat que li correspon.
El diputat de la coalició valencianista ha coincidit amb la consellera de Sanitat, Ana Barceló, que també s’ha vacunat aquesta vesprada, que vacunar-se és l’autèntica solució a la pandèmia.
Entrevistat pel programa Bona Vesprada d’À Punt, ha volgut llançar un missatge de tranquil·litat a la ciutadania assegurant que la vacunació és positiva, que els fàrmacs són segurs i que les anomalies són mínimes.
Preguntat per la intenció del president del govern, Pedro Sánchez, de posar punt i final a l’estat d’alarma el proper 9 de maig, ha explicat que l’anunci unilateral de Sánchez no li sembla la millor manera de tractar amb les diferents comunitats autònomes, i que hauria d’haver-se reunit abans amb les presidentes i els presidents per a prendre una decisió consensuada.
Més llegit
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12 hores
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU