Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
Els equips d'emergència han aconseguit que recuperara el pols i l'han traslladada a l'hospital
Les tempestes que han tingut lloc este dissabte a les províncies de València i Castelló ja han deixat el primer dany personal. El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències ha informat que una dona de 52 anys ha hagut de ser atesa a la ciutat de València per parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp que ha caigut a l'arbre davall del qual es refugiava.
La víctima estava a la Marina de València amb la seua filla, de 22 anys i mobilitat reduïda, quan ha començat la tempesta. Ha sigut aleshores quan s'han refugiat baix de l'arbre en què moments després ha impactat el llamp, que ha afectat principalment la mare.
A les 12:30 hores ha entrat l'avís i fins al lloc dels fets s'han mobilitzat una unitat del SVB i del SAMU, que han assistit la mare, per parada cardíaca, i la filla, que estava en estat de xoc.
Després de les corresponents maniobres de reanimació cardiopulmonar i altres d'estabilització, han aconseguit que la dona recuperara el pols i l'han traslladada a l'Hospital Clínic de València.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida