Assesten cinc punyalades a un menor per a furtar-li el mòbil a València
L'agressor intentà també atrarcar dos menors més la mateixa nit pels voltants del carrer de Pius XII
La Policia Nacional de València ha detingut un home de 30 anys acusat d'assestar cinc punyalades a un menor per a intentar atracar-lo, i que també va voler furtar els telèfons mòbils a dos menors d'edat més la mateixa nit, segons han indicat a EFE fonts policials.
Els fets es van produir la matinada del dia 7 de setembre quan un menor que passejava acompanyat d'un altre menor pel carrer de Pius XII de València va ser abordat poc abans de la una i mitja del matí per un home que, sense dir paraula, li va assestar cinc punyalades amb l'objectiu d'atracar-lo.
L'altre menor va aconseguir agafar una pedra i llançar-la a l'atacant, la qual cosa li va produir una ferida al cap, mentre que el xic va haver de ser traslladat a l'Hospital Clínic de València en una ambulància.
Posteriorment, al voltant de les 3:00 hores de la matinada, el mateix home va intentar atracar un altre menor d'edat i poc després va ser detingut per la Policia, que va esbrinar que també havia intentat cometre un robatori similar la mateixa matinada.
A l'home en van detindre com a presumpte autor dels delictes d'homicidi en grau temptativa i robatori amb violència o intimidació, i en el moment de la detenció se li van intervindre dues navalles —una de sis i una altra de dotze centímetres— i una bicicleta.
Més llegit
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Vols cancel·lats i retardats als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
El PSPV veu en el CIS la prova del rebuig a Mazón i el PP remarca que el president és el líder més valorat
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert