Assassinen una dona de 82 anys a Madrid en un presumpte cas de violència masclista
El suposat agressor, el marit de la víctima, presenta ferides que, aparentment, s’ha causat ell mateix.
La Policia Nacional investiga l'assassinat amb arma blanca d'una dona de 82 anys a Madrid. El presumpte agressor, el marit de la dona, presenta ferides que, aparentment, s’ha causat ell mateix.
Els veïns del matrimoni van alertar l'112 perquè feia molt de temps que no sabien res de la parella. Quan l'equip mèdic va arribar a l'habitatge, va trobar el cos de la dona, apunyalada, i només va poder confirmar-ne la defunció.
L'home, de 84 anys, està hospitalitzat en qualitat de detingut per l'homicidi, i va ser traslladat al centre sanitari amb un pronòstic molt greu.
Després d'una inspecció ocular del lloc dels fets per part de la Policia, les primeres hipòtesis fan pensar que es tracta d'un cas de violència de gènere. Si es confirmara, seria el primer de 2021 en la Comunitat de Madrid, i el que fa 1.079 des que s'inicià el registre en 2003.
Més llegit
-
Malestar entre els usuaris de Rodalia perquè els trens que ixen de Gandia i Xàtiva pararan a Albal durant les mascletaes
-
El fill de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca confirma al jutge la versió del pare
-
Dilluns de transició cap a una setmana de pluges, que donarà treva des de dijous a la Magdalena i les Falles
-
Reamuntada, quasi tres anys després (3-2)
-
Nova borrasca a la vista
-
Troben un cadàver sense cames a la planta de reciclatge de Paterna