Assassinada una cooperant espanyola de Metges Sense Fronteres a Etiòpia
L’atac li ha costat la vida també als dos companys que l’acompanyaven en les seues tasques de coordinació d’emergències a Tigre
María Hernández, madrilenya de 35 anys, viatjava amb els seus companys de Metges Sense Fronteres, Yohannes Halefom i Tedris Gebremariam, quan tots tres van ser assassinats a Tigre, una regió d'Etiòpia assotada per un conflicte bèl·lic.
L'organització ha declarat que va perdre la comunicació amb el vehicle que conduïen ahir al vespre i que aquest matí han trobat els cossos dels companys a uns metres de distància del cotxe.
Metges Sense Fronteres ha traslladat el condol a les famílies i ha condemnat el succés amb indignació i tristesa "per uns companys que moriren injustament mentre ajudaven a la població". L'organització ha assegurat que no pararà fins a aclarir el que ha ocorregut.
Més llegit
-
Mercadona anuncia una setmana més de vacances per als seus treballadors i una paga extra
-
Dissabte amb gelades puntuals a l'interior i temperatures màximes a la baixa
-
Comença la instal·lació dels primers mòduls destinats a restaurants a la platja de la Malva-rosa
-
Empat insuficient per a tancar l'any (1-1)
-
Més núvols i un canvi d'oratge important per a diumenge
-
Localitzen el conductor que es va fugar després d'atropellar mortalment un operari a l'A-7 a Alginet