Arriba una pastera amb huit homes a la costa de Benidorm
Els migrants ja estan al port d’Alacant per a rebre atenció sanitària i fer-se les proves PCR.
Huit homes migrants han aplegat en pastera a la costa de Benidorm aquest dijous, segons ha confirmat la Creu Roja. L’embarcació ha arribat a la cala del Tio Ximo d’aquest municipi de la Marina Baixa. L’han localitzada sobre les 11:00 hores després d’un avís al telèfon d’Emergències de la Generalitat.
Les huit persones que anaven a la pastera han sigut traslladades al port d'Alacant per a oferir-los atenció sanitària i fer-los les proves de PCR per a detectar possibles positius per coronavirus, tal com dicta el protocol.
Fins a la setmana passada, havien arribat a la costa de les comarques del sud 67 pasteres, amb un total de 759 persones a bord, segons les dades facilitades per Creu Roja Espanyola. Es tracta d’una xifra superior a la dels deu primers mesos de l’any passat.
Més llegit
-
La jutgessa de la dana cita Pérez Llorca, l'entorn de Mazón i el propietari d'El Ventorro
-
Reoberta l’A-23 a Sagunt després d'estar tota la matinada tallada per l'accident d'un camió
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
El jutge de l'Audiència Nacional obri una peça separada per a investigar els pagaments en efectiu del PSOE a Ábalos
-
Mazón demana comparéixer dimarts en la comissió d’investigació sobre la dana a les Corts
-
‘Terra de festes’ visita la Jana, Xaló i Utiel