Arriben quatre pasteres a El Hierro, que en sumen huit en dos dies
Dimarts arribaren quatre embarcacions amb 521 persones a bord; entre elles, el nombre més gran de la història de la ruta canària, amb 280 persones
Quatre pasteres han arribat aquest dimecres a El Hierro. La primera ho ha fet al port de La Restinga, a l'illa d'El Hierro, amb 128 persones migrants d'origen subsaharià a bord, entre ells sis dones i cinc menors, segons han informat fonts de Salvament Marítim. Les altres tres han fet el mateix, una d'elles pels seus mitjans, amb 42 homes subsaharians a bord, i les dues restants, acompanyades per una embarcació de Salvament Marítim.
Sobre la primera, el centre de Salvament Marítim a la zona ha rebut a les 12:30 hores l'avís d'albirament per part d'uns pescadors quan l'embarcació es trobava en les proximitats de la platja. Després del desembarcament, els migrants han sigut atesos pel dispositiu habitual sense que en principi fora necessari realitzar cap trasllat hospitalari, ja que es trobaven tots en aparent bon estat de salut.
Es tracta de la huitena pastera en dos dies, després que dimarts passat arribaren quatre embarcacions amb 521 persones a bord; entre elles, el nombre més gran de la història de la ruta canària, amb 280 persones.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
Més de 7.200 hectàrees calcinades i risc de propagació a Eslida, però amb condicions meteorològiques més favorables
-
El foc de la Vall d’Uixó calcina 8.500 hectàrees i 6.000 evacuats ja poden tornar a casa
-
La petjada del foc a Artana, Betxí, la Vall d'Uixó i la Vilavella
-
À Punt continua el seguiment de l'incendi amb un especial del magazine Està passant des de les 16.45 hores
-
L'incendi de la Vall d'Uixó ja ha cremat 7.200 hectàrees i no es preveu estabilitzar-lo en les pròximes hores
Més vist
-
27.07.2026 | Entrevista LNM José Oliver
-
25.07.2026 | Entrades Mores d'Orihuela i de la Vila-Joiosa | Segona part
-
25.07.2026 | Entrades Mores d'Orihuela i de la Vila-Joiosa | Primera part
-
26.07.2026 | Entrada cristiana de la Vila Joiosa | Segona part
-
26.07.2026 | Informatiu nit
-
27.07.2026 | Informatiu migdia