Apagada total de cobertura a les Rotes de Dénia
La retirada d'una antena de telefonia ha provocat l’apagada i problemes greus a particulars i negocis de la zona
El veïnat de la zona de les Rotes, a Dénia, es troba sense cobertura de mòbil des de desembre. L’origen està en una comunitat de propietaris que va decidir no acollir durant més temps una antena de telefonia que donava servei a diverses companyies. La retirada d'aquesta ha provocat pràcticament un col·lapse en les comunicacions de la zona.
Açò està provocant una fugida de clients cap a l'única companyia que manté una antena a la zona. L’Ajuntament de Dénia ha oferit una parcel·la pública per a ubicar provisionalment una antena, tot i que la cobertura en el lloc no és la més adequada.
El consistori també busca particulars disposats a acollir la instal·lació a les seues parcel·les, però un dels problemes és que les companyies exigeixen un contracte de 20 anys.
El problema s’agreuja per a les persones que teletreballen i complicarà encara més la situació amb l’arribada del turisme durant la Setmana Santa.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Un jove palestí que va viure a València demana ajuda perquè l’evacuen de Gaza