Dos anys de presó a una jove per desordes i atemptat contra agents en les protestes per Hasél
La jove valenciana, de 21 anys, no ingressarà a la presó amb la condició de no tornar a delinquir en els pròxims tres anys i fer treballs en benefici de la comunitat durant tres mesos
Una jove, de 21 anys, que va participar en les protestes a València per la detenció del raper Pablo Hasél el febrer del 2021 ha acceptat la pena de dos anys de presó pels delictes de desordes públics i atemptat contra agents de l'autoritat.
No ingressarà a la presó amb la condició de no tornar a delinquir en els pròxims tres anys i fer treballs en benefici de la comunitat durant tres mesos, segons l'acord a què s'ha arribat en la vista celebrada aquest dimarts a l'Audiència de València.
La jove ha reconegut els fets i se n'ha penedit. Amb açò eludeix els 6 anys de presó que demanava la Fiscalia. Així, s'ha imposat una pena de sis mesos pel delicte de desordes, un any i sis mesos pel d'atemptat, i la multa es rebaixa a un mes a raó de tres euros diaris per a cadascun dels delictes de lesions lleus.
Els fets es remunten al 18 de febrer del 2021, quan va haver-hi una concentració a la plaça de Sant Agustí de València en protesta per la detenció a instàncies judicials del raper Hasél.
L'acusada va llançar una botella a un agent que baixava d'un vehicle policial que li va impactar en la cama dreta, segons el relat de l'acusació pública.
La jove va ser detinguda al pàrquing de Renfe, però va aconseguir llevar-se les manilles. En tractar de fugir va ser novament interceptada per un altre agent i van caure tots dos a terra, la qual cosa va causar lesions al colze al policia.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Almenys cinc morts en estavellar-se un avió de càrrega d'Amazon a l'aeroport de Miami
-
Cremen tres vehicles al barri de la Punta de València
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
Els morts en accidents de trànsit augmenten un 92% este estiu a la Comunitat Valenciana
-
Rússia reprén els atacs contra Kíiv i deixa almenys dos morts després d'una treva de tres dies