Antonia i Pepita: compartir pis als 80 anys per poder pagar un lloguer
Aquestes dues pensionistes conviuen juntes a la ciutat de València per tal d'arribar a final de mes
Pepita i Antonia són dues dones jubilades de 76 anys que a la seua edat estan descobrint l'experiència del cohabitatge: comparteixen llar com l'única solució per a poder pagar l'elevat preu d'un lloguer a la ciutat de València. Ambdues tenen una pensió mínima que no els permet fer front a les despeses, un sostre i viure amb certa comoditat.
Des de fa un any conviuen en un pis supervisat per l'associació Llars Compartides, una fundació que ofereix alternatives habitacionals a les persones majors que no tenen casa, ni possibilitat de pagar-ne una. Aquesta iniciativa atén vora cinquanta persones, però cada any són 300 les que marquen el seu número de telèfon per trobar-hi una solució. Pepita i Antonia paguen pel seu habitatge un preu fix mensual en funció dels ingressos que tenen.
A més, Llars Compartides proposa diverses activitats d'oci i cultura per a les persones majors i una atenció per a "donar una alternativa d'envelliment digne, lliure i en companyia."
Més llegit
-
La Policia alerta d'una nova campanya fraudulenta que permet als ciberdelinqüents usar el teu compte de WhatsApp
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
El Constitucional tomba l’intent del Consell de salvar les cases de Babilònia de la platja de Guardamar del Segura
-
Yolanda Pastor, alcaldessa d'Oliva: "Si no es fa la presa a la rambla de Gallinera, açò tornarà a passar"