Les amistats de la dona assassinada a Patraix exigeixen justícia
La magistrada titular del jutjat de violència sobre la dona número 3 de València celebrarà els pròxims dies una compareixença.
Les amistats de Yéssica Danielade, el cadàver de la qual es va trobar a l'interior del maleter d'un vehicle al barri de Patraix de la ciutat de València, han exigit justícia aquest diumenge a la plaça de l'Ajuntament.
La setmana passada el company de la dona assassinada va ser detingut com a presumpte autor del crim a Suïssa quan intentava abandonar el país.
El jutjat d'instrucció número 6 Madrid, en funcions de guàrdia de diligències, va acordar aquest divendres l'ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança del detingut, que el mateix dia va ser traslladat a Espanya sota custòdia policial.
La magistrada titular del jutjat de violència sobre la dona número 3 de València mantindrà els pròxims dies una compareixença amb presència del presumpte assassí per a la possible ratificació de les mesures cautelars adoptades pel jutjat de guàrdia de Madrid.
Més llegit
-
Consulta les recomanacions d'Emergències davant de l'episodi de pluges d'este diumenge
-
Renfe permet canvis i devolucions gratuïtes pels viatges afectats per l’alerta roja
-
La Safor concentra les acumulacions més grans del temporal, amb més de 146 l/m² a la Font d’en Carròs
-
Consum multa Airbnb amb 64 milions d'euros per publicar anuncis d'allotjaments turístics sense llicència
-
Detenen a Alcossebre una dona reclamada pels Països Baixos per explotació sexual de menors
-
Carmen Serrano (CSIRT): “Per Nadal creix el risc perquè nou de cada deu ciberestafes són fraus amb compres per internet”