Agredeixen un jove amb una botella quan intentava evitar un abús sexual
Es trobava en un parc amb la parella, a qui va defendre quan dos homes l’atacaren.
Un jove de 27 anys ha resultat ferit aquest diumenge en l’abdomen en intentar evitar que altres dos abusaren sexualment de la parella en un parc del carrer dels Jardins de València.
Els dos presumptes autors dels fets, de 21 i 23 anys, que suposadament van utilitzar una botella de cristall trencada per a l’agressió, van ser retinguts per un grup de persones i arrestats després per agents de la Policia Nacional. Als dos se’ls considera presumptes autors dels delictes d’abús sexual i lesions.
Els fets van ocórrer sobre les 22:00 hores d’aquest diumenge, moment en què va entrar una telefonada en el 091 per a avisar que s’estava produint una baralla entre diverses persones al carrer Alt de València. Quan va arribar la policia es va trobar que era un grup de persones que mantenien retinguts dos homes i que corroboraren la versió de les víctimes.
El jove ferit va haver de ser traslladat a l’Hospital General Universitari de València.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
Quatre dies més de calor
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar