Adif amplia fins a les cinc de la vesprada la interrupció de la circulació de trens en trams de Tarragona i Castelló
Els danys provocats per la dana Alice afecten el corredor mediterrani i obliguen a mobilitzar més d’un centenar de tècnics per a les reparacions
Adif ha prolongat fins a les 17:00 hores d’este dimarts la interrupció de la circulació ferroviària en diversos trams del corredor mediterrani a les províncies de Tarragona i Castelló, a causa dels danys considerables ocasionats per la dana Alice. Segons ha informat la companyia, s’han reforçat tots els equips tècnics i humans disponibles per fer un seguiment constant de l’estat de la infraestructura i de les instal·lacions ferroviàries.
Més d’un centenar de tècnics i operaris dels diferents subsistemes —via, catenària i senyalització— treballen ja per reparar els desperfectes tan prompte com la situació meteorològica ho permeta.
Entre Ulldecona i l’Aldea (Tarragona) s’han detectat inundacions a les vies i arrossegaments de la capa de balast, entre altres danys, i s’hi treballa intensament en totes dos vies. Adif ha mobilitzat un altre tren vagons tremuja de balast per a continuar les operacions en la via 1, on ja operaven un tren amb nou tremuges, una perfiladora i dos batedores.
A la província de Castelló, la caiguda d’un llamp en un edifici tècnic de senyalització de Benicarló ha provocat danys de diversa importància en les xarxes de senyalització i en les instal·lacions de seguretat, que afecten els sistemes de control del trànsit ferroviari. En este punt s’estan reposant targetes electròniques, cablejats i connexions afectades.
Entre Benicarló i Alcalà de Xivert, Adif ha suspés temporalment els treballs vinculats al canvi d’ample de via del corredor mediterrani per prioritzar les reparacions i garantir més capacitat de trànsit en el tram.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
La platja de Daimús queda sepultada per tones de canyes arrossegades per la dana Adam
-
Feijóo, sobre les pròximes generals: “A la Comunitat Valenciana és a la que més li interessa el canvi”
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
Dos fugitius buscats per homicidi i detinguts per robar a Oliva queden lliures per passar a disposició judicial fora de termini