Acomiaden les dues treballadores que van vexar una anciana d’una residència de Terrassa
La Fiscalia ha obert una investigació per un delicte contra la integritat moral i contra la intimitat.
Les dues treballadores de la residència Mossèn Homs de Terrassa que es van gravar vexant una anciana prostrada al llit i van difondre el vídeo a través de les xarxes socials ja han signat la pròpia renúncia. La Fiscalia Superior de Catalunya ha obert una investigació per un delicte contra la integritat moral i un altre contra la intimitat.
El vídeo, difós a través d'Instagram, mostra una cuidadora del geriàtric que vexa i insulta una anciana al llit, mentre li intenta donar a menjar i tracta que es prenga una pastilla: "Va, obri la puta boca ja", diu la cuidadora. Mentrestant, una altra de les cuidadors riu de la situació.
Fonts del Departament d'Afers Socials han explicat que ahir les dues treballadores van signar la renúncia, mentre que per part de la residència han declinat fer declaracions. A la porta del centre, els familiars de la víctima han afirmat que denunciaran els fets per a arribar "fins al fons" del cas, perquè es tracta "d’un maltractament" i "no té perdó".
Més llegit
-
Un conductor drogat mata amb el camió una jove de vint anys al carrer de la Vall de Ballestera a València
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Pérez Llorca i el gerent d'El Ventorro testificaran el 21 de novembre en la causa de la dana
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
Una jove de dèsset anys se suïcida a Torrevieja