Tres accidents col·lapsen l'entrada a València per la V-21 i la circumval·lació d'Alacant amb cues quilomètriques
Metrovalència informa que la línia 5, que unix la façana marítima amb l'aeroport, està interrompuda per una avaria elèctrica
Tres accidents ocorreguts en els accessos de València i Alacant compliquen molt la situació de les carreteres este dijous, segons ha informat la Direcció General de Trànsit (DGT). El primer està en el quilòmetre 20 de l'A-70, la circumval·lació de la capital alacantina, i ha provocat una retenció d'almenys set quilòmetres en els carrils en sentit Múrcia, des de la Santa Faç a Fontcalent. Esta autovia també registra congestió en el sentit invers a l'altura del Bacarot.
Els altres incidents es troben en la V-21, també anomenada l'autovia de Puçol, i han col·lapsat l'accés a València en dos punts. Un dels sinistres ha obligat a tancar el carril esquerre i ha provocat un embós important entre Alboraia i l'entrada pel barri de Benimaclet. Poc després, la DGT ha confirmat un segon accident més al nord, al pas de l'autovia per la pedania de Cúper, a Foios, en el mateix sentit cap a la capital. I a més, l'avaria d'un altre vehicle ha provocat retencions d'uns tres quilòmetres entre Albuixec i Meliana en sentit contrari, cap a Sagunt.
En la radiografia del trànsit per a la jornada de hui destaquen també alguns embussos provocats per obres en l'A-77 d'entrada a Alacant, i l'A-31 en l'accés sud a la ciutat. I quant a l'àrea metropolitana de València, hi ha retencions importants en diferents punts de l'A-7, tant en sentit nord cap a Castelló de la Plana com sud cap a Alacant, encara que està especialment congestionat el tram del bypass entre Paterna i Manises. Com és habitual, també va carregada la V-30, paral·lela al llit nou del Túria, i la CV-35 o la pista d'Ademús en l'entorn de Sant Antoni de Benaixeve.
Finalment, pel que fa al transport públic, Metrovalència ha avisat este matí d'una avaria elèctrica en la línia 5 de Metrovalència, que fa el trajecte entre la façana marítima i l'aeroport, i ha obligat a interrompre la circulació dels combois.
Més llegit
-
Controlat l'incendi que anit va obligar a desallotjar diverses vivendes a Buñol
-
Un mes sense rastre de Bea, la jove d’Oliva mare de dos fills menuts desapareguda
-
Tres accidents col·lapsen l'entrada a València per la V-21 i la circumval·lació d'Alacant amb cues quilomètriques
-
La Guàrdia Civil amplia la investigació sobre l'agressió d'una dona a Oliva a un altre agent i els de la Policia Local
-
Nacho Cotino i Màbel Martí presenten ‘Va de bo’, el magazín vespertí d’À Punt
-
El Congrés tomba la reducció de la jornada laboral en prosperar el veto del PP, Vox i Junts