Accident mortal a Benidorm: un autobús atropella una dona de 29 anys
La víctima circulava amb patinet pel carril bici i ha col·lidit amb el vehicle, que podria haver envaït l'espai.
Una jove de 29 anys que circulava amb un patinet elèctric ha mort aquest dimarts a Benidorm (Marina Baixa) atropellada per un autobús interurbà, segons ha confirmat la Policia Local del municipi a À Punt NTC. Els fets s'han produït en un encreuament del nucli urbà de la localitat, entre les avingudes Murtal i de la Vila Joiosa.
El cos municipal ha precisat que els ha arribat l'avís del sinistre a les 8:39 hores del matí. Els indicis apunten al fet que la víctima circulava correctament per un carril bici i que l'autobús podria haver envaït aquest espai.
El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) ha explicat que un equip del SAMU s'ha desplaçat al lloc dels fets i que, en arribar, només ha pogut confirmar la defunció de la dona. Ella anava uniformada i es dirigia al seu lloc de treball.
La Policia Local investiga les causes del sinistre.
Més llegit
-
Llibertat amb càrrecs per al matrimoni detingut a Alacant acusat de conviure dos mesos amb el cadàver de l’home que els acollia
-
Mor el pacient aïllat en una UCI per ràbia després d'una mossegada de gos a Àfrica
-
Aparten de les correccions de la PAU el professor que va difondre un examen d’Història abans de temps
-
El metro que travessa l'Horta Sud no estarà operatiu el 21 de juny
-
El Suprem confirma la presó permanent revisable per a l’home que va matar el fill d'onze anys a Sueca
-
Mazón: "Me’n vaig sense resultats per a la meua terra. Hem perdut el temps"
Més vist
Més escoltat
-
05.06.2025 | Coté Juan-Senabre Pérez, Fundació Laboral de la Construcció CV
-
06.06.2025 | Línia de fons
-
05.06.2025 | Amunt i avall | Segona Part
-
06.06.2025 | 6 de juny - Dia D del desembarcament de Normandia (1944)
-
05.06.2025 | “La guapasecció” Xafardejos, riures i drama del bo!
-
06.06.2025 | Esports À Punt