Absolen l’home acusat d'agredir sexualment a una xica durant l’Arenal Sound de Borriana del 2018
L’advocada de la víctima lamenta que el tribunal no haja tingut en compte el testimoni de la xica, “qui no tenia cap motiu per a mentir”
Absolució per a l'home acusat d'un delicte d'agressió sexual durant l'última edició del festival Arenal Sound de Borriana, el 2018. El jutjat de l'Audiència Provincial de Castelló considera que no és culpable i argumenta que el processat va actuar per error en creure que la denunciant havia consentit la relació sexual.
Luisa Ramón, advocada de la víctima, ha lamentat que la sentència es base en la teoria de l'error sobre el fet de cometre un delicte, en estimar el tribunal que la xica li va donar a entendre a l’acusat que volia mantindre relacions sexuals amb ell.
“És un altre violador absolt, sobretot perquè no es té en compte el testimoni de la víctima, que no tenia cap motiu per a mentir”, afegia la lletrada que ha defés la xica.
Presumptament, els fets van ocórrer al principi d’agost del 2018, als voltants del recinte on tenien lloc les actuacions musicals.
Més llegit
-
Mercadona anuncia una setmana més de vacances per als seus treballadors i una paga extra
-
Empat insuficient per a tancar l'any (1-1)
-
Comença la instal·lació dels primers mòduls destinats a restaurants a la platja de la Malva-rosa
-
El PSPV nomena la gestora d'Almussafes després d'apartar de la militància l'alcalde per la denúncia d'assetjament
-
La valenciana és la segona autonomia amb la taxa més elevada de víctimes de violència masclista durant l’estiu
-
Els líders de la UE acorden finançar a Ucraïna amb 90.000 milions d'euros el 2026 i 2027