650.000 euros per a promocionar la Comunitat Valenciana al Regne Unit
La campanya promoguda per la Genralitat pretén pal·liar els possibles efectes del Brexit.
La Generalitat destinarà 650.000 euros a una campanya promocional específica per al mercat britànic per a pal·liar els possibles efectes del Brexit. Les accions començaran en el pròxim World Travel Market que se celebra a Londres del 4 al 6 de novembre.
Amb el lema "Always Brit Friendly", la campanya basa la seua estratègia en les emocions i té com a objectiu que el territori valencià, especialment Costa Blanca i Benidorm, siguen destinacions on, al marge del Brexit, el turista britànic sempre siga ben rebut.
Així ho han donat a conéixer el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, qui ha assegurat que tindrà “presència multimèdia”. A més, ha recordat que paral·lelament l'AVT està emprenent altres accions per a tractar de diversificar l'oferta i, dins del mateix mercat britànic, buscar nous segments.
Més llegit
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
Quatre dies més de calor