650.000 euros per a promocionar la Comunitat Valenciana al Regne Unit
La campanya promoguda per la Genralitat pretén pal·liar els possibles efectes del Brexit.
La Generalitat destinarà 650.000 euros a una campanya promocional específica per al mercat britànic per a pal·liar els possibles efectes del Brexit. Les accions començaran en el pròxim World Travel Market que se celebra a Londres del 4 al 6 de novembre.
Amb el lema "Always Brit Friendly", la campanya basa la seua estratègia en les emocions i té com a objectiu que el territori valencià, especialment Costa Blanca i Benidorm, siguen destinacions on, al marge del Brexit, el turista britànic sempre siga ben rebut.
Així ho han donat a conéixer el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, qui ha assegurat que tindrà “presència multimèdia”. A més, ha recordat que paral·lelament l'AVT està emprenent altres accions per a tractar de diversificar l'oferta i, dins del mateix mercat britànic, buscar nous segments.
Més llegit
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen a Alacant un home per la mort de la seua parella a Leganés
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó