650.000 euros per a promocionar la Comunitat Valenciana al Regne Unit
La campanya promoguda per la Genralitat pretén pal·liar els possibles efectes del Brexit.
La Generalitat destinarà 650.000 euros a una campanya promocional específica per al mercat britànic per a pal·liar els possibles efectes del Brexit. Les accions començaran en el pròxim World Travel Market que se celebra a Londres del 4 al 6 de novembre.
Amb el lema "Always Brit Friendly", la campanya basa la seua estratègia en les emocions i té com a objectiu que el territori valencià, especialment Costa Blanca i Benidorm, siguen destinacions on, al marge del Brexit, el turista britànic sempre siga ben rebut.
Així ho han donat a conéixer el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, qui ha assegurat que tindrà “presència multimèdia”. A més, ha recordat que paral·lelament l'AVT està emprenent altres accions per a tractar de diversificar l'oferta i, dins del mateix mercat britànic, buscar nous segments.
Més llegit
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Un potent raig de llum enlluerna un pilot d’avió que sobrevolava el Campello
-
Nadal gris i fred
-
El Nadal més car de la història: els productes típics de la taula es disparen un 10% en menys d'un mes
-
Feijóo remet a la jutgessa els whatsapps amb Mazón el dia de la dana
-
Baixa la incidència de la grip, però repunten les infeccions per covid i virus sincicial