Més de 50 activitats per a rebre el nou alumnat
La Universitat Jaume I de Castelló celebra la Setmana de Benvinguda
La Setmana de Benvinguda ja està en marxa a la Universitat Jaume I de Castelló. La jornada inaugural he rebut una afluència màxima que des del Consell de l'Estudiantat s'espera que s'allargue tota la setmana, ja que fins dijous hi haurà un fum d'activitats.
En total, una vintena d'associacions de la universitat i de la societat civil de Castelló, exhibeixen la seua tasca a l'esplanada de l'àgora. L'objectiu és integrar el'alumnat tant en l'àmbit universitari com en la societat en què viuen i donar a conéixer les instal·lacions a l'alumnat universitari de primer any. Fins el dijous dia 18 d'octubre prop de 50 activitats es posaran en marxa. També hi haurà una recollida solidària d'aliments, actuacions en directe i fira alternativa.
Opcions per a totes i tots
Fins ara, ja han pogut gaudir d'una demostració del Club d'Esgrima, una xarrada sobre la construcció sostenible en una casa construïda pels mateixos alumnes i l'obertura de la fira medieval. També hi ha una representació d'una vintena de comerços de Castelló i parades solidàries com la del moviment feminista i l'associació europeista, gestionades també pels alumnes.
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura