Més de 200 queixes per irregularitats en la compra de productes a Vila-real
Les ha tramitades en el primer semestre d'enguany l'Oficina d'Atenció al Consumidor i la majoria es refereixen a reclamacions per la telefonia mòbil.
L'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor (OMIC), de Vila-real ha tramitat en el primer semestre de l'any un total de 369 consultes i 207 expedients. Les telecomunicacions concentren bona part dels tràmits del servei, que compta amb un equip d'advocats especialitzats per a informar i orientar els usuaris de manera gratuïta.
Les gestions que realitza l'OMIC es basen en la formalització de reclamacions i a assessorar i solucionar qualsevol tipus de dubtes sobre transaccions comercials. En aquest primer tram de l'any, s'han atés 66 reclamacions i s'han remés 108 expedients a les juntes arbitrals de consum de Castelló, per a dirimir els conflictes de forma amistosa.
Destaquen les queixes en matèria de telefonia mòbil, seguides per protestes en altres sectors com l'energia, les agències de viatges, companyies àeries o els serveis d'assistència tècnica.
L'Oficina d'Atenció al Consumidor de Vila-real atén els dilluns i dijous de 9:30 a 13:30 hores; i els dimarts de 16:00 a 19:00 hores.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Reobri al bany la platja de les Fonts, a Alcossebre, després de confirmar que l'aigua és apta