Vox es querella ara contra Sánchez, Bolaños i l’advocat general de l’Estat
La formació d’Abascal respon així a la querella contra el jutge instructor del cas de Begoña Gómez, que presentarà l’Advocacia de l’Estat
Vox presentarà una querella contra el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, el ministre de Justícia, Félix Bolaños, i l'advocat general de l'Estat, David Vilas Álvarez. Així ho ha anunciat la formació de Santiago Abascal, que participa com a acusació popular en la investigació judicial a la dona de Sánchez.
Este anunci suposa una resposta a la querella per prevaricació de l'Advocacia de l'Estat contra el jutge instructor de la causa contra Begoña Gómez, Juan Carlos Peinado.
En Vox consideren, segons explica el partit en un missatge remés a l’agència Efe, que "Sánchez continua prostituint les institucions i usant-les per al seu interés personal".
En este sentit, recalquen que "l'última ha sigut l'Advocacia de l'Estat, que ha presentat una querella contra el jutge Peinado en nom de Pedro Sánchez". Segons el seu parer, això suposa "un nou i un intent de sotmetre la justícia".
Més llegit
-
La consellera d'Educació denuncia que els sindicats "volen derogar la llei de Lliberat Educativa aprovada a les Corts"
-
La Policia Nacional obri un expedient disciplinari a l'agent que va agredir una docent
-
Denuncien una agressió policial a una manifestant durant la protesta per l'educació pública davant de Conselleria
-
Educació denuncia "falsedats" dels sindicats i els representants majoritaris demanen un únic document marc per a negociar
-
Mor un copilot i el pilot queda ferit molt greu al Ral·li de la Ceràmica a Castelló
-
Conselleria alça la sessió amb el desacord dels sindicats en la negociació: “S’ha de reobrir el tema de les retribucions salarials”