La regidora d'Aldaia que abandonà el PPCV assegura que ha criticat la gestió "a tots els nivells"
Paula Garcia continuarà com a no adscrita al ple municipal, però no sap si acabarà la legislatura
La regidora d'Aldaia que ha abandonat el PPCV en protesta per la gestió de la DANA, Paula Garcia, ha assegurat este dimarts que ha criticat les actuacions "a tots els nivells" i anuncia que no sap si acabarà la legislatura.
Garcia ha explicat durant el ple municipal este dimarts que és una "incoherència" criticar un partit des de dins. "Per a no perjudicar els meus companys del grup municipal, he pres la decisió de fer un pas arrere en el partit i afegir-me al grup de no adscrits. Quan estiga el poble arreglat, faré la meua vida", ha explicat la regidora, que fins ara era la número 2 del grup popular a Aldaia.
Garcia ha volgut aclarir que ha criticat la gestió de la DANA "a tots els nivells". "Al govern central, perquè era qui havia d'enviar-hi l'exèrcit i l'ajuda; a escala autonòmica, perquè el govern ha estat desaparegut; i al govern local, perquè ha sigut un acudit", ha criticat.
No obstant això, ha deixat de banda la Diputació de València, ja que considera que sí que han actuat al seu municipi.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Hugo Duro rescata un punt contra el Sevilla (1-1)