VÍDEO: Expectació política davant de la convocatòria d'eleccions
Pedro Sánchez podria donar a conéixer divendres la data per a les eleccions generals anticipades.
Davant de la situació de debilitat en què queda l'executiu central després del rebuig als pressupostos, tots els partits polítics estan a l'espera que el president del govern espanyol anuncie la seua decisió. Tot apunta que demà, després del Consell de Ministres, Pedro Sánchez podria donar a conéixer la data per a unes eleccions generals anticipades.
El temps s'acurta i en l'horitzó està el 28 d'abril com a possible cita electoral. Tan sols un mes abans dels comicis autonòmics, municipals i europeus. Una altra opció és que Sánchez anuncie que aguanta en el govern uns mesos més. Una alternativa menys viable després que el Congrés haja paralitzat la tramitació dels pressupostos.
Més llegit
-
MAPA | Quant i on va ploure en l’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Feijóo: “La convocatòria electoral respon a la por de conéixer fins a l’últim detall de l'embolic de casos de corrupció oberts”
-
Els socis del govern espanyol, l'oposició i els dirigents polítics valencians valoren l'avançament electoral
-
Sánchez compareix a les 09:00 hores per a revelar si avança o no les eleccions
-
Les acampades per la vivenda a València i Alacant continuaran "de manera indefinida" i Catalá advertix que manté els actes del Nou d'Octubre
-
Els promotors aposten per construir pisos més xicotets davant de l’encariment de la vivenda a València