Unides Podem-Esquerra Unida proposa la creació d’una xarxa ciclista a Alacant
El candidat a l’alcaldia, Xavier López, ha fet un passeig en bicicleta per a explicar les millores de mobilitat que planteja al seu programa.
El candidat d’Unides Podem a l’alcaldia d’Alacant, Xavier López, i el síndic de Podem, Rubén Martínez Dalmau, s’han reunit aquest diumenge amb el veïnat del PAU 2 per a conéixer les seues necessitats.
Després de la trobada, López ha fet un passeig en bicicleta per Alacant per a donar visibilitat a les millores de mobilitat que planteja el seu programa electoral. El candidat a l’alcaldia d’Alacant ha proposat la creació d’una xarxa ciclista que unisca la ciutat amb els barris, però també amb tota l’àrea metropolitana. “Volem retirar les vies del litoral per tal de construir un cinturó verd que unisca des de la platja de Sant Joan fins a Santa Pola”, ha afegit.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Calor d'estiu
Més vist
Més escoltat
-
16.09.2025 | 90 minuts
-
15.09.2025 | Les notícies del migdia
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
15.09.2025 | 90 minuts
-
16.09.2025 | Cadena de valor T8 | La pujada del salari mitjà
-
16.09.2025 | El Govern anuncia ajudes de fins a 30.000?€ per al lloguer amb opció a compra per a joves