Unides Podem anima a repetir la mobilització de les eleccions generals i autonòmiques
El candidat de la formació, Fernando Navarro, assegura que l’empat entre blocs posa en perill la reedició del pacte del Grau.
La coalició Unides Podem i Castelló en Moviment-EU ha fet campanya aquest diumenge en una zona verda del districte universitari de Castelló. El candidat de la formació, Fernando Navarro, ha dit que l'empat tècnic entre blocs que preveuen les enquestes a Castelló pot posar en perill la reedició del Pacte del Grau.
Per aquest motiu, Navarro ha animat l'electorat a repetir la mobilització de les passades eleccions generals i autonòmiques. “Ens estem jugant una ciutat verda, una ciutat viva culturalment i per això necessitem repetir i accelerar les transformacions que es van iniciar amb el Pacte del Grau” ha manifestat.
Més llegit
-
Indonèsia posa fi a l’operatiu de recerca del xiquet valencià desaparegut després del naufragi
-
Els 27 donen llum verda a l'acord de lliure comerç entre la UE i Mercosur després d'adoptar les salvaguardes agrícoles
-
Feijóo admet que no es va assabentar de la dana fins poc abans de les 20:00 h, però manté que després Mazón el va informar "en temps real"
-
Avisos grocs pel ponent i temperatures a l'alça
-
Un valencià, entre els cinc presos espanyols alliberats per Veneçuela
-
El vent de ponent anirà perdent força