Triomfa la moció de censura a Massalfassar, que trau Compromís de l'alcaldia
El PP, Ciutadans, Demòcrates Valencians i el PSPV hi voten a favor d'aquesta moció, que situa en l'alcaldia el popular Álvaro Montañés.
Aprovada en ple extraordinari la moció de censura que trau de l'alcaldia Joan Morant, de Compromís. Amb els set vots a favor del PP, Ciutadans, Demòcrates Valencians i el del regidor del PSPV-PSOE, la moció ha tirat avant en un ple del qual ha eixit investit com a nou alcalde Álvaro Montañés, del PP. La coalició valencianista governava amb només quatre dels 11 regidors que integren el consistori.
Els firmants inicials de la moció són el PP, Ciutadans i Demòcrates Valencians. Acusen l'equip de govern municipal d'inacció i de poca capacitat d'arribar a pactes. La incògnita de la sessió plenària era conéixer el sentit del vot del PSPV-PSOE, que al final ha decidit donar suport a la moció de censura.
Abans del ple, l’alcalde de Massalfassar, Joan Morant, ha defensat una “gestió impecable” i les iniciatives preses en el municipi. "Eixim si hem d'eixir, amb el cap molt alt”, ha deixat clar. Per la seua banda, el regidor del PP Álvaro Montañés, que ha sigut nomenat nou alcalde del municipi en aprovar-se la moció, ha explicat a À Punt NTC que la moció es deu a la debilitat de l’equip de govern i a la incapacitat de tendir ponts i arribar a acords.
Montañés ha anticipat l’elaboració d’un pla econòmic i d'inversions en infraestructures, una vegada hagen estudiat els comptes municipals. La moció inclou l'acord que el PP tinga l’alcaldia durant un any i després l’assumirà Ciutadans. D'altra banda, la regidoria d'Urbanisme serà per a Demòcrates Valencians. En l'actualitat a Massalfassar viuen unes 2.500 persones.
Més llegit
-
El funeral d'estat per les víctimes de la dana se celebrarà a l'interior del Museu de les Ciències Príncep Felip
-
En el Dia Mundial de la Menopausa els experts insistixen en la importància de fer-se revisions periòdiques
-
La Oreja de Van Gogh actuarà el 4 de setembre al Roig Arena de València
-
Utiel, un any després de la dana, encara amb danys visibles a les cases dels barris pròxims al riu Magre
-
Tallen el subministrament de gas a Sueca per una fuita i evacuen un edifici pròxim a la ronda Espanya
-
El Consell i l'oposició s'enfronten pel programa de les mamografies