El tribunal rebutja ajornar el juí del cas Brugal
La Fiscalia i l’Ajuntament d’Oriola havien demanat posposar la vista una setmana després de l’anul·lació d’algunes escoltes telefòniques.
El juí per la trama del fem d’Oriola, al Baix Segura, peça que va donar origen a l’anomenat cas Brugal, continua.
La secció setena de l’Audiència d’Alacant ha rebutjat ajornar la vista una setmana, com havien demanat la Fiscalia Anticorrupció i l’acusació popular que exerceix l’Ajuntament d’Oriola, per a estudiar la repercussió en el cas de l’anul·lació d’algunes escoltes telefòniques.
La sala va prendre aquesta decisió el passat 30 d’abril, amb l’argument que la gravació d’aquestes converses vulnerava criteris fonamentals dels acusats.
Només 2 dels 34 advocats de la defensa havien secundat la petició de les acusacions.
Així doncs, la vista s’ha représ segons el calendari previst i aquest dimarts començarà l’interrogatori als primers dels 34 acusats, entre els quals hi ha l’empresari Ángel Fenoll i els exalcaldes d’Oriola del PP, José Manuel Medina i Mónica Lorente.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Línia de fons
-
02.07.2025 | Línia de fons
-
3 de juliol - Un accident de metro causa la mort de desenes de persones a València (2006)
-
02.07.2025 | Estar de moda | La moda oblidada
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
04.07.2025 | Les notícies del migdia