El TC demana a la Fiscalia actuar contra Torrent per tramitar propostes sobre autodeterminació i contra la monarquia
L'actuació té lloc després que el Tribunal Constitucional fera fins a quatre advertiments al president del Parlament català
El ple del Tribunal Constitucional ha acordat aquest dimarts de forma unànime dirigir-se a la Fiscalia perquè estudie si és el cas obrir diligències contra el president del Parlament de Catalunya, Roger Torrent, i també contra el vicepresident primer i secretari primer de la mesa del Parlament, Josep Costa i Rosselló i Eusebi Campdepadrós i Pucurull, respectivament, per un presumpte delicte de desobediència per tramitar resolucions en aquesta Cambra que reiteraven l'autodeterminació i la reprovació de la monarquia després de conéixer-se la sentència del procés independentista a Catalunya.
L'actuació de la Fiscalia té lloc després que el Tribunal Constitucional fera fins a quatre advertiments al president del Parlament català, Roger Torrent, perquè es complira la llei.
Més llegit
-
Mig miler de veïns de la Vall d’Uixó patixen talls de llum en plena onada de calor
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser
-
Detenen dèsset persones i decomissen més de 1.300 articles falsificats en un mercat de Dénia
-
La piscina de Palma de Gandia refresca el veïnat també de nit
-
A Antella, la plataforma Xúquer Viu reivindica una bona qualitat de l'aigua dels rius
-
Mor un banyista de 72 anys a la platja de Canet d'en Berenguer per una parada cardíaca