El TC demana a la Fiscalia actuar contra Torrent per tramitar propostes sobre autodeterminació i contra la monarquia
L'actuació té lloc després que el Tribunal Constitucional fera fins a quatre advertiments al president del Parlament català
El ple del Tribunal Constitucional ha acordat aquest dimarts de forma unànime dirigir-se a la Fiscalia perquè estudie si és el cas obrir diligències contra el president del Parlament de Catalunya, Roger Torrent, i també contra el vicepresident primer i secretari primer de la mesa del Parlament, Josep Costa i Rosselló i Eusebi Campdepadrós i Pucurull, respectivament, per un presumpte delicte de desobediència per tramitar resolucions en aquesta Cambra que reiteraven l'autodeterminació i la reprovació de la monarquia després de conéixer-se la sentència del procés independentista a Catalunya.
L'actuació de la Fiscalia té lloc després que el Tribunal Constitucional fera fins a quatre advertiments al president del Parlament català, Roger Torrent, perquè es complira la llei.
Més llegit
-
L'avaria d'una grua a la pista de Silla ocasiona un embós monumental a l’entrada de València
-
Cinc persones han resultat ferides després que un tramvia xocara amb un vehicle i se n'eixira de la via a València
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
La Guàrdia Civil rescata un centenar de persones en una operació contra el tràfic d'éssers humans a Nules
-
Sanitat confirma la mort per meningitis de l'adolescent de dèsset anys ingressada a l’Hospital de Dénia
-
Sagunt demana canvis per a "garantir una representació inclusiva" a la confraria que veta les dones