Sémper creu que votar en contra de la reforma laboral va ser "un error"
“El que no farà Feijóo és anar en contra del sentit comú, dels agents socials, del teixit empresarial i en definitiva l'economia espanyola”, ha resolt el portaveu de campanya del PP
El portaveu de campanya del PP, Borja Sémper, ha opinat aquest divendres que la decisió del seu partit de votar aquesta legislatura en contra de la reforma laboral, que era “la mateixa que es va aprovar en temps de l'expresident Mariano Rajoy “amb alguna modificació”, va ser un error.
Sémper ha reaccionat així després que el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, diguera a Brussel·les que “respectarà” i no modificarà la reforma laboral aprovada en aquesta legislatura, excepte en algun “ajust”.
Sobre la decisió de votar-hi en contra, el dirigent popular ha indicat que “això li ho hauran de preguntar a la direcció anterior”, llavors en mans de Pablo Casado.
“Jo crec que va ser un error, hui i llavors. El que no farà Alberto Núñez Feijóo és anar en contra del sentit comú, és anar en contra dels agents socials, del que diu el teixit empresarial i del que no diu en definitiva l'economia espanyola", ha resolt.
Més llegit
-
Ferran Torres i Grimaldo seran els representants valencians en el Mundial
-
La CSIF i l'ANPE accepten l'increment salarial i trenquen la unitat sindical
-
Educació i professorat reprenen este dimarts les negociacions amb la unitat sindical trencada per l’acord d’increment salarial
-
Condemnen a tres anys i mig de presó el capità del vaixell naufragat a Indonèsia en què van morir quatre valencians
-
Detenen el conductor que va atropellar mortalment un home de 35 anys al Port de Sagunt i va fugir
-
Educació cita els sindicats docents esta vesprada després de rebre la nova proposta per a desconvocar la vaga