Sánchez visitarà dijous Israel i Palestina per a cercar una solució política duradora per a la regió
Anirà acompanyat del primer ministre de Bèlgica, Alexander de Croo, i es reuniran amb Herzog, Netanyahu i Mahmud Abbas
El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, visitarà aquest dijous 23 de novembre Israel i Palestina en el que serà el seu primer viatge internacional després de ser investit el passat 16 de novembre. Sánchez anirà acompanyat del primer ministre de Bèlgica, Alexander de Croo, que prendrà el relleu en la presidència rotatòria del Consell de la Unió Europea al gener, quan acabe el torn d’Espanya.
Tots dos mandataris abordaran amb el president Herzog i el primer ministre Netanyahu, així com amb el president de l'Autoritat Nacional Palestina, Mahmud Abbas, l'impacte de l'atac terrorista perpetrat per Hamàs contra Israel el 7 d'octubre, i la crítica situació humanitària en la Franja de Gaza.
Les converses se centraran sobre el terreny en la protecció de tots els civils, l'alliberament incondicional i immediat dels ostatges, l'accés de l'ajuda humanitària a la franja de Gaza, el respecte del Dret Internacional Humanitari i la cerca d'una solució política duradora per a la regió, basada en dos estats, Israel i Palestina, que coexistisquen en pau i seguretat.
Més llegit
-
Condemnen a penes de presó cinc dels sis membres d'una secta a Vistabella jutjats per abusos sexuals
-
Un mes de guerra amb l’Iran: el Iemen entra en escena i Trump critica l’OTAN
-
Disney rodarà a la Comunitat Valenciana la versió cinematogràfica de Rapunzel
-
Quatre anys de presó per vendre una casa del pare septuagenari i quedar-se tots els diners
-
España apunta els reptes a Hisenda: "Reforçar l'estat del benestar, creixement i estabilitat econòmica, finançament i pressupostos"
-
Mónica Oltra anuncia que es presentarà a l’alcaldia de València: "És moment de trencar amb la foscor, accepte el repte"