Rosalía Iglesias ix de la presó després de pagar els 200.000 euros de fiança
La dona de Bárcenas no podrà abandonar Espanya i haurà de comparéixer davant del jutjat cada 15 dies.
L'Audiència Nacional ha acordat aquest dijous la llibertat provisional de Rosalía Iglesias, dona de l'extresorer del PP Luis Bárcenas, després que ha dipositat els 200.000 euros fixats com a fiança per a eixir de la presó, segons informen fonts jurídiques.
Un total de 18 persones han contribuït a dipositar la quantitat demanada pel tribunal. La resolució judicial ja s'ha enviat a la presó de Soto del Real, on va ingressar Iglesias dimecres, condemnada a 15 anys i un mes per la primera època de la trama Gürtel.
Ara quedarà subjecta al compliment de les mesures cautelars que li ha imposat l'Audiència Nacional. En concret, el tribunal li ha retirat el passaport, li prohibeix eixir del territori espanyol i l'obliga a presentar-se davant del jutjat cada 15 dies.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O