La reunió entre PP, Ciutadans i Vox a Madrid acaba sense acord
Aquest dimecres tindrà lloc un ple d’investidura sense candidat i tot apunta que aniran a una segona volta.
La reunió a tres entre PP, Ciutadans i Vox a l’Assemblea de Madrid per a tractar de desbloquejar la investidura de la candidata popular, Isabel Díaz Ayuso, ha conclòs sense acord.
Així, aquest dimecres hi haurà un ple d’investidura per a presidir la Comunitat de Madrid sense candidat, i tot apunta que aniran a una segona volta, com ja va passar a Múrcia.
A la trobada han acudit el portaveu de Ciutadans en l’Assemblea de Madrid, Ignacio Aguado, la del PP, Isabel Díaz Ayuso, i la de Vox, Rocío Monasterio.
Reunió entre Casado i Abascal al Congrés
Aquest dimarts, els presidents del PP, Pablo Casado, i de Vox, Santiago Abascal, han mantingut una reunió al Congrés, a petició del segon, per a buscar alguna via d’acord per als governs autonòmics de Madrid i Múrcia.
En canvi, el líder de Ciutadans, Albert Rivera, ha declinat participar en aquesta trobada i ha delegat les negociacions en els representants de la formació en l’àmbit regional.
Més llegit
-
Troben un cadàver dins d’una nevera a Castelló de la Plana
-
La Guàrdia Civil demana la col·laboració ciutadana per a identificar un cos trobat a Albalat de la Ribera
-
Un jove mata el logopeda del seu fill de dos anys a València en sospitar que abusava del menor
-
El jutge rebutja retirar el passaport a Zapatero i descarta imposar-li mesures cautelars
-
L'Audiència de València demana investigar per "fals testimoni" els policies locals que van negar l'agressió sexual de Rafa Mir
-
L'autor confés del crim del logopeda de València passarà este dijous a disposició judicial